Zmiany z dnia 01.09.2021

01-09-2021

Każdego dnia zmieniamy się dla Państwa dostarczając rozwiązań ułatwiających korzystanie z usług bankowych. Ostatnim tego przykładem jest aplikacja mobilna NASZ BANK, która zyskała wiele nowych funkcjonalności, a także BLIK, który już wkrótce zostanie udostępniony wszystkim jej posiadaczom.

Bardzo dziękujemy, że zarządzając swoimi finansami korzystają Państwo z nowoczesnych narzędzi ABS Banku.

Od 1 września 2021r. zmienia się Taryfa opłat i prowizji ABS Banku Spółdzielczego dla Klientów Indywidualnych - szczeółgy w załącznikach. Jeżeli przed 1 września 2021r. nie dokonają Państwo wypowiedzenia umowy lub nie zgłoszą sprzeciwu, uznaje się, że zmiany zostały przyjęte i obowiązują od tego dnia. Jednocześnie informujemy, że:

mają Państwo prawo przed datą wejścia w życie zmian, wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym bez ponoszenia opłat,
w przypadku gdy złożą Państwo sprzeciw, o którym mowa powyżej i nie wypowiedzą umowy, umowa wygasa z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie proponowanych zmian, bez ponoszenia opłat.

Odpowiedzi na pytania związane z wprowadzanymi zmianami uzyskają Państwo w placówkach ABS Banku:

  • Oddział Andrychów, ul. Krakowska 112, tel. (33) 870 41 72
  • Oddział Wieprz, ul. Centralna 3, tel. (33) 875 50 31
  • Oddział Oświęcim, ul. Kościelna 1, tel. (33) 844 72 00
  • POB w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10 , tel. (33) 842 04 12
  • POB w Osieku, ul. Główna 125, tel. (33) 845 82 38
  • POB w Polance Wielkiej, ul. Długa 61, tel. (33) 848 82 93

Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z wprowadzonymi zmianami. Wierzymy, że spotkają się one z Państwa uznaniem.

Załączniki:

  1. Taryfa opłat i prowizji ABS Banku Spółdzielczego dla Klientów Indywidualnych - pobierz
  2. Dokument dotyczący opłat ABS-START - pobierz
  3. Dokument dotyczący opłat ABS - STUDENT - pobierz
  4. Dokument dotyczący opłat ABS-STANDARD - pobierz
  5. Dokument dotyczący opłat ABS-STABILNE (dawniej SENIOR) - pobierz
  6. Dokument dotyczący opłat EKO-KONTO - pobierz
  7. Dokument dotyczący opłat ABS - FAMILY - pobierz
  8. Dokument dotyczący opłat Podstawowy Rachunek Płatniczy - pobierz
  9. Dokument dotyczący opłat ABS-Extra - pobierz
  10. Dokument dotyczący opłat ABS - SUPER - pobierz
  11. Dokument dotyczący opłat PRO-KONTO - pobierz
  12. Dokument dotyczący opłat LOKATA KLASYCZNA w PLN - pobierz
  13. Dokument dotyczący opłat LOKATA KLASYCZNA w walutach wymienialnych - pobierz

Z poważaniem,
Zespół ABS Banku Spółdzielczego

Szanowni Państwo,

informujemy o planowanych pracach w infrastrukturze ITCARD S.A.:

W dniu 02.03.2024r. od godz. 21:00 do godz. 23:00 wystąpi ryzyko przerw w obsłudze transakcji kartowych w tym również wpłat w tym BLIK w bankomatach. Przerwy w realizacji transakcji nie są planowane.

 W dniu 03.03.2024r. od godz. 20:00 do godz. 21:30 wystąpi ryzyko przerw w obsłudze transakcji kartowych w bankomatach. Przerwy w realizacji transakcji nie są planowane.

W dniu 04.03.2024r. od godz. 00:01 do godz. 03:00 wystąpią przerwy w obsłudze transakcji kartowych w tym również wpłat w tym BLIK w bankomatach.

 Przepraszamy za utrudnienia.

 

 

 

 

Znajdziesz nas też tutaj