Zmiany z dnia 08.07.2021

08-07-2021

Każdego dnia zmieniamy się dla Państwa dostarczając rozwiązań ułatwiających korzystanie z usług bankowych. Ostatnim tego przykładem jest aplikacja mobilna NASZ BANK, która zyskała wiele nowych funkcjonalności, a także BLIK, który już 8 lipca br. możecie uruchomić w swojej aplikacji mobilnej.

Dlatego też zatwierdzono zmiany do Regulaminu rachunków bankowych dla Klientów Indywidualnych. Regulamin zacznie obowiązywać z dniem 8 lipca 2021r.  Dla wszystkich Klientów, którzy podpisali umowę ramową o prowadzenie rachunków bankowych przed datą wejścia w życie zmian, jego postanowienia zaczną obowiązywać z dniem 8 września 2021r. lub z dniem wyrażenia zgody na nowe brzmienie obowiązującego Regulamin rachunków bankowych dla Klientów Indywidualnych w ramach uruchomienia usługi BLIK w Aplikacji Mobilnej.

Regulamin rachunków bankowych dla Klientów Indywidualnych - pobierz

W związku z powyższymi zmianie ulega Taryfa opłąt i prowizji ABS Banku Spółdzielczego dla Klientów Indywidualnych pobierz

Więcej szczegółów na temat Usługi BLIK znajdziesz tutaj.

Odpowiedzi na pytania związane z wprowadzanymi zmianami uzyskają Państwo w placówkach ABS Banku:

  • Oddział Andrychów, ul. Krakowska 112, tel. (33) 870 41 72
  • Oddział Wieprz, ul. Centralna 3, tel. (33) 875 50 31
  • Oddział Oświęcim, ul. Kościelna 1, tel. (33) 844 72 00
  • POB w Osieku, ul. Główna 125, tel. (33) 845 82 38
  • POB w Polance Wielkiej, ul. Długa 61, tel. (33) 848 82 93

Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z wprowadzonymi zmianami. Wierzymy, że spotkają się one z Państwa uznaniem.

 

Szanowni Państwo,

informujemy o planowanych pracach w infrastrukturze ITCARD S.A.:

W dniu 02.03.2024r. od godz. 21:00 do godz. 23:00 wystąpi ryzyko przerw w obsłudze transakcji kartowych w tym również wpłat w tym BLIK w bankomatach. Przerwy w realizacji transakcji nie są planowane.

 W dniu 03.03.2024r. od godz. 20:00 do godz. 21:30 wystąpi ryzyko przerw w obsłudze transakcji kartowych w bankomatach. Przerwy w realizacji transakcji nie są planowane.

W dniu 04.03.2024r. od godz. 00:01 do godz. 03:00 wystąpią przerwy w obsłudze transakcji kartowych w tym również wpłat w tym BLIK w bankomatach.

 Przepraszamy za utrudnienia.

 

 

 

 

Znajdziesz nas też tutaj