Skip to main content
  • Inne
  • Aplikacja mobilna Nasz Bank
  • Aplikacja mobilna Nasz Bank

    Aplikacja mobilna Nasz Bank

    Aplikacja mobilna Nasz Bank (zwana dalej Aplikacją) umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie, niezbędny jest pakiet danych internetowych ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.

    Aplikację Nasz Bank (dla Android) należy pobrać ze sklepu Google Play lub aplikację ABS Bank z App Store (dla iOS) lub poprzez zeskanowanie poniższego kodu QR Code.

    aplikacja nasz bank baner qr code

    Aplikacja mobilna umożliwia:

    • przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
    • dostęp do historii operacji
    • prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
    • dostęp do informacji o kredytach, lokatach
    • wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
    • wykonywanie przelew QR
    • zakładanie i likwidacja lokat
    • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie papierowych list haseł, haseł SMS
    • wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku czy wysłanie e-maila przed zalogowaniem do aplikacji

    Bezpieczeństwo
    Komunikacja między aplikacją Nasz Bank a bankiem odbywa się z użyciem mechanizmów szyfrujących. Korzystanie z Aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych:
    - e-PIN – indywidualne hasło dostępu klienta do Aplikacji. Jest ciągiem cyfr, musi mieć co najmniej 5 znaków, maksymalnie 20, pozwala na zalogowanie się do Aplikacji i na autoryzację wykonywanych operacji
    - użytkownicy Aplikacji mogą logować się wykorzystując cechy biometryczne (odcisk palca lub geometrię twarzy)

    Ważne:

    • dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje
    • zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego
    • pamiętaj, e-PIN do logowania w Aplikacji mobilnej Nasz Bank przeznaczony jest tylko dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie
    • zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia „Wyloguj”
    • bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w Aplikacji po zalogowaniu lub w powiadomieniach push
    • bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do Aplikacji

    Korzyści Klienta:

    • mobilność - aplikacja Nasz Bank dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety
    • dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. telefonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas
    • wygoda - wygodna kontrola środków na rachunkach
    • mobilna autoryzacja dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej
    • satysfakcja korzystania z usług banku

    Szczegóły dotyczące aplikacji Nasz Bank znajdziesz w przewodnikach:

    Nasz Bank (Android)

    ABS Bank (iOS)

    Szanowni Państwo,

    informujemy, że w nocy z 22 na 23 maja br. (środa/czwartek) między godz. 00:00 a 05:00 wystąpią przerwy w dostępie do usług bankowości internetowej i aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Znajdziesz nas też tutaj