Skip to main content
  • Zastrzeżenie karty
  • Zastrzeżenie karty

    Zastrzeżenie karty

    W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy niezwłocznie dokonać jej blokady.  Można to zrobić telefonicznie lub  osobiście w placówce Banku, która  wydała kartę.

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    •  (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

    W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.
    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

     

    Szanowni Państwo,

    informujemy, iż w dniu 25 marca 2025 od godz. 22:00 do godz. 23:00 planowane są prace administracyjne w systemie obsługi kart w Banku BPS. W związku z powyższym:

    1. Nie będzie możliwości obsługi kart płatniczych w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej.

    2. Dostępna w portalu Kartosfera opcja zastrzeżenia karty, będzie musiała być wykonana za pośrednictwem Infolinii.

    3. Autoryzacje online będą działać na podstawie sald awaryjnych.

     

    W nocy z 26 na 27 marca 2025r. (ze środy na czwartek) w godz. od 01:00 do 05:00 w związku z pracami serwisowymi wystąpią przerwy w dostępię do Internet Bankingu oraz strony internetowej i poczty elektronicznej.

     

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Znajdziesz nas też tutaj