Strona www używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk, logowania do strony. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Ustawienia te można zmienić w ustawieniach przeglądarki internetowych. Korzystając z tej witryny wyrażasz zgodę na używanie cookies. Więcej informacji na stronie: tutaj..
Aplikacja mobilna Nasz Bank (zwana dalej Aplikacją) umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie, niezbędny jest pakiet danych internetowych ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.
Aplikację Nasz Bank (dla Android) należy pobrać ze sklepu Google Play lub aplikację ABS Bank z App Store (dla iOS) lub poprzez zeskanowanie poniższego kodu QR Code.
Aplikacja mobilna umożliwia:
Bezpieczeństwo
Komunikacja między aplikacją Nasz Bank a bankiem odbywa się z użyciem mechanizmów szyfrujących. Korzystanie z Aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych:
- e-PIN – indywidualne hasło dostępu klienta do Aplikacji. Jest ciągiem cyfr, musi mieć co najmniej 5 znaków, maksymalnie 20, pozwala na zalogowanie się do Aplikacji i na autoryzację wykonywanych operacji
- użytkownicy Aplikacji mogą logować się wykorzystując cechy biometryczne (odcisk palca lub geometrię twarzy)
Ważne:
Korzyści Klienta:
Szczegóły dotyczące aplikacji Nasz Bank znajdziesz w przewodnikach:
![]() |
USD | 4.102000 | 4.354600 |
![]() |
GBP | 5.047500 | 5.397100 |
![]() |
EUR | 4.399600 | 4.670100 |