Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Obsługa w okresie świątecznym

Data publikacji:

Uprzejmie informujemy, że w dniach:

  • 26 grudnia 2022 r. wszystkie placówki będą nieczynne,
  • 30 grudnia 2022 r. obsługa w placówkach będzie realizowana do godziny 12:00

Dyspozycje rozliczeniowe – bezgotówkowe (przelewy elektroniczne i papierowej) oraz transakcje płatnicze (dyspozycje z innych banków) będą realizowane następująco:

  • złożone w dniu 23 grudnia 2022 r. do godziny 17:00 będą zrealizowane w bieżącym dniu roboczym, a po godzinie 17:00 i w okresie 24 do 26 grudnia 2022 r. będą zrealizowane w następnym dniu roboczym tj. 27 grudnia 2022 r.
  • złożone w dniu 30 grudnia 2022 r. do godziny 12:00, będą zrealizowane w bieżącym dniu roboczym, a po godzinie 12:00 i w okresie 31 grudnia 2022 r do 1 stycznia 2023 r., będą zrealizowane w następnym dniu roboczym tj. 2 stycznia 2023 r.

W tym okresie zachęcamy do korzystania z kart płatniczych, bankomatów oraz bankowości elektronicznej ABS24, w tym aplikacji mobilnej Nasz Bank oraz przelewów natychmiastowych.
Zaplanuj ten świąteczny czas, tak aby upłynął w spokoju.

 

Szanowni Państwo,

w związku z planowanymi pracami serwisowymi po stronie Banku BPS w dniu 13.11.2025r. w godz. 22:00-22:30 oraz 17.11.2025r. w godz. 22:00-01:00 autoryzacje kartowe będą odbywać się na podstawie salda awaryjnego. W tym czasie nie będzie możliwości zastrzegania kart.

W dniu 13.11.2025r. w godz. 22:30-23:30 wystąpi również przerwa w autoryzacji transakcji BLIK oraz nie będzie dostępu do systemu Moje ID.

 Przepraszamy za ewentualne niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.