Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

BLIK / Express Elixir - utrudnienia w dostępności

Data publikacji:

INFORMACJA DLA KLIENTÓW DOTYCHCZASOWEGO BANKU SPÓŁDZIELCZEGO w WILAMOWICACH

(nie dotyczy Klientów ABS Banku Spółdzielczego)

Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż w związku z przedłużającymi się pracami w obszarze integracji systemowej, w okresie do 30 listopada 2022r. BLIK oraz EXPRESS ELIXIR będą niedostępne dla Klientów  dotychczasowego BS w Wilamowicach. W tym czasie istnieje możliwość korzystania z BLUE Cash.  
 

W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości zadzwoń do Oddziału w Wilamowicach. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w godzinach pracy placówki bankowej pod następującymi numerami telefonów:

  • + 48 33 845 71 44
  • + 48 573 389 088
  • + 48 510 165 349

Z poważaniem,
Zespół ABS Banku

Aktualizacja 25.11.2022 - Przywrócono możiwość płatności BLIK. Do 30 listopada 2022r. nie będą działać przelewy na telefon w ramach BLIK oraz EXPRESS ELIXIR.

Z poważaniem,
Zespół ABS Banku

Szanowni Państwo,

w związku z planowanymi pracami serwisowymi po stronie Banku BPS w dniu 13.11.2025r. w godz. 22:00-22:30 oraz 17.11.2025r. w godz. 22:00-01:00 autoryzacje kartowe będą odbywać się na podstawie salda awaryjnego. W tym czasie nie będzie możliwości zastrzegania kart.

W dniu 13.11.2025r. w godz. 22:30-23:30 wystąpi również przerwa w autoryzacji transakcji BLIK oraz nie będzie dostępu do systemu Moje ID.

 Przepraszamy za ewentualne niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.