Strona www używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk, logowania do strony. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Ustawienia te można zmienić w ustawieniach przeglądarki internetowych. Korzystając z tej witryny wyrażasz zgodę na używanie cookies. Więcej informacji na stronie: tutaj..
Zastrzeżenie karty
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:
• telefonicznie w Contact Center Banku (tel.:+48 86 215 50 50),
• telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
• telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
• osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
• osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.
W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.
![]() |
USD | 4.102000 | 4.354600 |
![]() |
GBP | 5.047500 | 5.397100 |
![]() |
EUR | 4.399600 | 4.670100 |