Strona www używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk, logowania do strony. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Ustawienia te można zmienić w ustawieniach przeglądarki internetowych. Korzystając z tej witryny wyrażasz zgodę na używanie cookies. Więcej informacji na stronie: tutaj.

Czwartek 19.10.2017       godz: 16:16:49       imieniny: Michaliny, Michała, Piotra        Licznik wyświetleń: 3903

 Zastrzeżenie karty

 W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:

telefonicznie w Contact Center Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50),
• telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
• telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
• osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
• osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.
 

W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.
 


Kursy walut (archiwum)

Waluta
Symbol
Kupno
Sprzedaż
USD 3.479500 3.698400
GBP 4.560500 4.882300
EUR 4.106900 4.364800