Strona www używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk, logowania do strony. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Ustawienia te można zmienić w ustawieniach przeglądarki internetowych. Korzystając z tej witryny wyrażasz zgodę na używanie cookies. Więcej informacji na stronie: tutaj..

Wtorek 18.02.2020       godz: 23:08:53       imieniny: Konstancji, Krystiana, Sylwany        Licznik wyświetleń: 48527

Aplikacja mobilna Nasz Bank (zwana dalej Aplikacją) umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie, niezbędny jest pakiet danych internetowych ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.

 

Aplikację Nasz Bank należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android).

Aplikacja mobilna umożliwia:

Bezpieczeństwo
Komunikacja między aplikacją Nasz Bank a bankiem odbywa się z użyciem mechanizmów szyfrujących. Korzystanie z Aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych:
- e-PIN – indywidualne hasło dostępu klienta do Aplikacji. Jest ciągiem cyfr, musi mieć co najmniej 5 znaków, maksymalnie 20, pozwala na zalogowanie się do Aplikacji i na autoryzację wykonywanych operacji
- użytkownicy Aplikacji mogą logować się wykorzystując cechy biometryczne (odcisk palca lub geometrię twarzy)

Ważne:

Korzyści Klienta:

Szczegóły dotyczące aplikacji Nasz Bank znajdziesz w Instrukcji i Przewodniku.

Najczęściej zadawane pytania: POBIERZ


Kursy walut (archiwum)

Waluta
Symbol
Kupno
Sprzedaż
USD 3.834500 4.075000
GBP 4.975900 5.326200
EUR 4.140700 4.400000