Strona www używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk, logowania do strony. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Ustawienia te można zmienić w ustawieniach przeglądarki internetowych. Korzystając z tej witryny wyrażasz zgodę na używanie cookies. Więcej informacji na stronie: tutaj..

Logo ABS Bank Spółdzielczy
2020-08-13

Dbajmy o SIEBIE - czyli jak działa Twój Bank w okresie pandemii koronawirusa


Podstawowe zasady:

  1. Ze względu na ochronę naszych Klientów prosimy o zachowywanie bezpiecznej odległości min. 2m.
  2. W każdej placówce dostępne są płyny do dezynfekcji  - zachęcamy do ich stosowania.
  3. Prosimy o niepodawanie ręki - pamiętaj, że nasi pracownicy spotykają się z wieloma Klientami.
  4. Stosowanie środków ochrony osobistej (rękawiczki, maseczki) zmniejszają ryzyko zachorowania

Jeśli nie czujesz się dobrze - ZOSTAŃ w DOMU.
Pamiętaj! Zawsze możesz do nas zadzwonić lub napisać wiadomość
(mail/wiadomość w ramach systemu ABS24):

Oddział Andrychów tel. (33) 870 41 60-64 - andrychow@absbank.pl
Oddział Wieprz tel. (0-33) 875 50 31 - wieprz@absbank.pl
Oddział Oświęcim tel. (33) 844 72 00 - oswiecim@absbank.pl
POB w Osieku tel. (33) 845 82 38
POB w Polance Wielkiej tel. (33) 848 82 93
POB w Chełmku tel. (33) 846 30 94

Wcześniejsze omówienie sprawy, z którą chcesz nas odwiedzisz może spowodować, że pracownik przygotuje pełną dokumentację, a Twoja wizyta będzie trwała znacznie krócej, co ograniczy jakiekolwiek ryzyko. Czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem może być dłuższy niż zwykle, ponieważ wielu Klientów wybierze tą formę kontaktu.

Wypłaty gotówki z bankomatów
Uzupełniamy gotówkę w naszych bankomatach na bieżąco. Jeśli braknie gotówki w urządzeniu, może to być spowodowane większą niż zwykle liczbą wypłat, dodatkowym obciążeniem osób zaopatrujących bankomaty w gotówkę. Gotówka w bankomatach będzie na bieżąco uzupełniana - więcej w komunikacie Narodowego Banku Polskiego?

Zasady dla Ciebie:
• Unikaj skupisk ludzi i ogranicz wizyty w naszych placówkach - pamiętaj, że większość dyspozycji możesz zlecić w serwisie ABS24 i ABS 24 Biznes lub aplikacji mobilnej Nasz Bank (Android) / ABS Bank (Apple)
• Rób przelewy w serwisie ABS24, ABS24 Biznes lub aplikacji mobilnej Nasz Bank. Jeśli masz zablokowany dostęp skontaktuj się z Twoim Doradcą telefonicznie. Jeśli posiadasz system bankowości internetowej ABS24, a nie posiadasz aplikacji mobilnej, koniecznie zainstaluj ją jeszcze dzisiaj.
• Płać kartą lub telefonem za pośrednictwem aplikacji G Pay lub Apple Pay
• Rób zakupy przez internet - możesz płacić kartą, przelewem internetowym
• Uważaj na oszustów - szczególnie teraz przestępcy mogą rozsyłać fałszywe smsy lub maile, straszyć zablokowaniem środków i żądać kliknięcia w link. Zgłaszaj nam wszystkie takie przypadki, nie klikaj w linki i nie podawaj nikomu poufnych danych logowania do serwisu.

Przelewy
Przelewy są realizowane tak, jak zawsze – sesje ELIXIR
• I sesja ELIXIR – godzina 08:00
• II sesja ELIXIR – godzina 11:45
• III sesja ELIXIR - godzina 14:30
Pamiętaj! Jeśli zlecisz realizację polecenia przelewu na rachunek prowadzony w innym banku po godzinie 14:30 i nie wskażesz przyszłej daty realizacji, Twój rachunek zostanie automatycznie obciążony z datą złożenia zlecenia, a transakcja zostanie zrealizowana w następnym dniu roboczym.
Przelewy przychodzące do ABS Banku Spółdzielczego z innych banków:
• I sesja ELIXIR – godzina 11:30
• II sesja ELIXIR – godzina 15:10
• III sesja ELIXIR - godzina 17:30
Sesje ELIXIR odbywają się wyłącznie w dni robocze. Jednak cały czas działają przelewy natychmiastowe: BlueCash i Express Elixir.

 


 



powrót do aktualności »


Kursy walut (archiwum)

Waluta
Symbol
Kupno
Sprzedaż
USD 3.654000 3.880100
GBP 4.722700 5.051200
EUR 4.326000 4.593200